بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


وقت برای آبی ها فقط ارزش طلا ندارد!

حدود 35،36 سالی هست که  به خاطر نام تاج مسئولان و مدیران غیر ورزشی و به شدت سیاسی استقلال بعد از انقلاب را مورد حمله و تاراج خود قرار داده اند و باعث شدند که متمول ترین تیم فوتبال ایران به شکل امروزی خود در بیایید!
از این بدتر حدود 12الی13 سالی میشود که طرفداران استقلال به دو دسته تقسیم شده _البته این روزها شاهد بوجود آمدن جناح های مختلف دیگری هم هستیم که مثل قارچ در حال روییدن هستند و هر کدام از آنها هم ادعای ارث و میراثی می کنند_ همین موضوع باعث خودزنی های داخلی شدیدی شده و این دعواهای درون خانوادگی  با وجود کسب عناوین  و موفقیتهای متعددی،اجازه کسب افتخارات بیشتر و بزرگتر را گرفته و همچون مانع بزرگی شده برای خودنمایی بیشتر استقلال در میان سایر تیم های ورزشی داخلی و حتی آسیایی!
خلاصه استقلالی ها در چند سال اخیر با وجود کسب موفقیتهای نسبتا بیشتری از رقیب دیرینه اش مورد بی محلی مدیران رده بالای ورزشی و حتی سیاسی شده اند!
مهمترین و دست به نقدترین مثالی که از این بی مهری ها می توان زد،عدم کمک و تعامل فدراسیون فوتبال با استقلال در لیگ قهرمانان آسیا در فصل قبل که اگر کمکی به این تیم کمک میشد و فقط یکی دو بازی استقلال را به تاخیر می انداختند ممکن بود نتایج خیلی بهتری در آسیا کسب شود .
یا عدم انتخاب به موقع اعضا هیئت مدیره و مدیر عامل تیم و در نهایت کادرفنی و بازیکنان جهت برپایی به موقع تمرینات آمادسازی ابتدای فصل که در سه،چهار سال اخیر به بدترین نحوه ممکن در روزهای آخر انجام شده است!
مع الوصف؛این روزها به سرعت در حال گذشتن می باشد و خیلی از تیم ها ضمن انتخاب مدیر عامل و کادرفنی خود در حال تمدید و یا جذب بازیکنان مورد نظر سرمربیانشان هستند!
نکته:ظاهرا مدیران رده بالای ورزش معتقد هستند که وقت فقط برای استقلالی ها ارزش طلا ندارد ،اما دیگر تیم ها می توانند از این طلای ناب به خوبی بهره برداری کنند!   



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 21 / 2 / 1393برچسب:وزارت ورزش,فصل نقل و انتقالات,استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com